#1 Skrevet Oktober 30, 2008 Hei Har lett rundt i distriktet og diverse jernvare butikker. Men ingen har kobbermuttere Er det noen som vet hvor dette selges? Helst i Norge:) Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2008 Har du forsøkt på Jakob Jahnsen i Moss. Ligger tvers overfor Bajazzo på Høyda i Moss. De har det meste av sære gjenger og spesialgreier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2008 Har du forsøkt på Jakob Jahnsen i Moss.Ligger tvers overfor Bajazzo på Høyda i Moss. De har det meste av sære gjenger og spesialgreier. Tusen takk Får ta meg en tur til uka da! JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2008 Würth har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2008 møller selger også kobber mutre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2008 Alle eksos verksteder har dette. (nilsen eksos etc...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2008 Øhhhh...Jeg har sjekka rundt på diverse maskin- og jernvareforretninger her i området uten å lykkes,og etter å ha hørt at disse var svindyre på Møller.. Men så tok jeg meg likevel en tur inn og hørte på pris på M8 kobbermuttere til eksosen... 3,-pr stk er vel ikke så gæææli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...