Group B 1985: Swedish Rally

Anbefalte innlegg

Den 80 quattroen som en får et lite glimt av der. Var den turbomata eller var det ordentlig trim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 80 quattroen hadde naturligvis sugis: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 80 quattroen hadde naturligvis sugis: ja :.

 

KONGE!!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig! Første videoklippet jeg har sett av den 80 quattroen til Michael Ericsson (og nå står den i garasjen min : smil : )

 

Fra 6.14 til 6.30 ca, ser Gunnar Peterson sin tilsvarende bil de siste sekundene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig! Første videoklippet jeg har sett av den 80 quattroen til Michael Ericsson (og nå står den i garasjen min : smil : )

 

Fra 6.14 til 6.30 ca, ser Gunnar Peterson sin tilsvarende bil de siste sekundene :)

 

Og nå er det bare å få den sammen igjen, så vi kan nyte lyden (og friskt galmannskjøremønster;)) på Autopower-treffet: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå er det bare å få den sammen igjen, så vi kan nyte lyden (og friskt galmannskjøremønster;)) på Autopower-treffet: ja :.

 

Bare jeg snart får toppen tilbake så.... den har vært på overhaling i 4mnd nå, blir nok litt av en regning om det går på timepris :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sugefemmer liker vi, og ikke minst det turtallet som sportquattro gutta kjører med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig! Første videoklippet jeg har sett av den 80 quattroen til Michael Ericsson (og nå står den i garasjen min : smil : )

 

Fra 6.14 til 6.30 ca, ser Gunnar Peterson sin tilsvarende bil de siste sekundene :)

 

Hadde en mistanke om att dette kunne være bilen du har nå ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.