#1 Skrevet Oktober 30, 2008 Group B 1985: Swedish Rally 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2008 Den 80 quattroen som en får et lite glimt av der. Var den turbomata eller var det ordentlig trim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2008 Den 80 quattroen hadde naturligvis sugis: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2008 Den 80 quattroen hadde naturligvis sugis: ja :. KONGE!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2008 (endret) Herlig! Første videoklippet jeg har sett av den 80 quattroen til Michael Ericsson (og nå står den i garasjen min ) Fra 6.14 til 6.30 ca, ser Gunnar Peterson sin tilsvarende bil de siste sekundene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2008 Herlig! Første videoklippet jeg har sett av den 80 quattroen til Michael Ericsson (og nå står den i garasjen min ) Fra 6.14 til 6.30 ca, ser Gunnar Peterson sin tilsvarende bil de siste sekundene Og nå er det bare å få den sammen igjen, så vi kan nyte lyden (og friskt galmannskjøremønster;)) på Autopower-treffet: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2008 Og nå er det bare å få den sammen igjen, så vi kan nyte lyden (og friskt galmannskjøremønster;)) på Autopower-treffet: ja :. Bare jeg snart får toppen tilbake så.... den har vært på overhaling i 4mnd nå, blir nok litt av en regning om det går på timepris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2008 Sugefemmer liker vi, og ikke minst det turtallet som sportquattro gutta kjører med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2008 Herlig! Første videoklippet jeg har sett av den 80 quattroen til Michael Ericsson (og nå står den i garasjen min ) Fra 6.14 til 6.30 ca, ser Gunnar Peterson sin tilsvarende bil de siste sekundene Hadde en mistanke om att dette kunne være bilen du har nå ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...