Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes Hvitere evt Xenonmatch DRL pærer??

Bilen det gjelder er en 2007 A4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde ikke så hardt men fikk ivertfall svar noen plasser at det ikke fantes.

Men trenger du disse da ?

Bruker vel park/grøftelys når det er lyst og xenon når det er mørkt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei "trenger" vell ikke streng tatt det.

Men ser jo bedre ut.

Så om noen vet eller har hørt om så er jeg meget int

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes Hvitere evt Xenonmatch DRL pærer??

Bilen det gjelder er en 2007 A4

Du har f.eks. disse diodene, men da må man vel til med motstander for å slippe at autocheck slår ut.

http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?products_id=1354&osCsid=c813a2d88eb614cd817ee14aef7baf20

Jeg tenkte jeg skulle bestille et par bare for å se hvordan lyset blir. Ser det bra ut kan det være vært å eventuelt sette inn en motstand. Går det ikke så går det ikke.

BA15b_36led_hvid.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel vanlige 21 watt "blinklys" pærer som brukes til dette, er det ikke? I så tilfelle går det vel kanskje an å få kjøpt 20 watt halogenpærer med BA15S sokkelen, og halogen lyser jo endel hvitere enn glødepærer. Disse selges i hverfall som 10 watt der hvor det selges solcellebelysning til hyttebruk - jeg vet min mor solgte slike i elektroforretningen hun jobbet i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm Noen som kan bekrefte dette???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.