#1 Skrevet Oktober 31, 2008 Hei, Er det noen der ute som kan hjelpe meg med info ang.hvor jeg kan få kjøpt short shift til RS4 B5 Hilsen John 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2008 Her står det litt info og linker. http://www.rs246.com/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=73370 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2008 Takker for info Trond Kenneth!Har du eller noen andre kjøpt no igjennom dette firmaet?Jeg spør bare for høre om det gikk helt greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg har ikke RS4,men bruker shortshifter fra JHM på min B5... Helt sinnsyk forskjell med denne,anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2008 Fint å høre,da går jeg for denne Andreas.Bestillte du den hos JHM via nett eller er det noen her hjemme som forhandler denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2008 Fint å høre,da går jeg for denne Andreas.Bestillte du den hos JHM via nett eller er det noen her hjemme som forhandler denne? Jeg bestilte den hos 034 Motorsport for en stund siden..Se om du finner noe her.. http://www.034motorsport.com/index.php?cPath=25_66_74 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2008 Takker & bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2008 Jeg har fra Tanoga på min og vet også om en RS4 til som bruker denne. Kjapp og grei levering fra UK og et HAV av forskjell fra original. Kan anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 3, 2008 (endret) Har du spec`en på denne så hadde jeg vært veldig takknemlig Aadne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 3, 2008 Har du spec`en på denne så hadde jeg vært veldig takknemlig Aadne Velkommen i klubben forresten Bilder og info om bilen din er et must 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 8, 2008 Hei, Er det noen der ute som kan hjelpe meg med info ang.hvor jeg kan få kjøpt short shift til RS4 B5 Hilsen John Kan ikke hjelpe deg med hvor du får tak i short shift, men kan bare si det er helt digg å kjøre med, var det på RS4n jeg kjøpte. kommer nok ikke til å angre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2008 Bilder er vel et must ja;) Velkommen! http://www.tanoga.com/shifterpage.htm A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2008 Short shift er herlig å kjøre med, det kan jeg bare si. Har dette riktignok i min s4, men skal jeg kjøpe ny bil, så kommer det til å bli montert med engang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 11, 2008 Har du spec`en på denne så hadde jeg vært veldig takknemlig Aadne Glemte visst denne tråden, men ser at André har kommet med link til Tanoga-siden i mellomtiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...