#1 Skrevet Oktober 31, 2008 Helde på med å skifte baklykter på audien. Men på lyktene er der ikkje fakningar. Snakka med Møller og dei snakka om noko lisser av eit eller anna slag som blei brukt til tetting av lyktene,men dette var noko dei ikkje solgte. Er det nokon som veit kor eg kan få tak i dette? eventuelt tenkte eg å tette det med karrosserikitt, men då skulle eg ha hatt svart karrosserikitt, nokon som veit kor eg kan skaffe dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2008 Dem selger slik svart pakning jo, heter pakning på rull eller noe sånt. Har selv kjøpt dette hos min lokale audi forhandler. Det kan hende dette regnes som verkstedmatriell, men aldri vært noe problem å få kjøpt og da i akkurat den lengden jeg har bedt om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2008 Janei ej prøvde Møller Ålesund og dei hadde det iallefall ikkje , prøvde også bilextra, dei kunne ikkje hjelpe meg, kor var det du kjøpte da ? Må få bestilt meg til eg reiser heim frå sjøen om 11 dagar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2008 På de gamle Audiene ble det i alle fall brukt butylgummi. Dette er selvklebende pakning på rull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2008 Janei ej prøvde Møller Ålesund og dei hadde det iallefall ikkje , prøvde også bilextra, dei kunne ikkje hjelpe meg, kor var det du kjøpte da ? Må få bestilt meg til eg reiser heim frå sjøen om 11 dagar. Har kjøpt flere ganger hos Berg & Co i Svolvær. http://forhandler.audi.no/wip4/?f=810. Dette er jo noe som alle verkstedene har på hylla, brukes jo på en mengde biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2008 På de gamle Audiene ble det i alle fall brukt butylgummi. Dette er selvklebende pakning på rull. RIktig, jeg kjøpte en pakke med slik hos den lokale forhandleren, og den er laget av Teroson. En pakke med 4x2,5 meter kostet meg ca 300 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg handla dette hos bilglass verksted. Butylgummi på rull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2008 Får prøve noken av rute sjappene i Ålesund å sjå om dei kanskje kan hjelpe meg då Takk for svar iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 1, 2008 Jeg hadde litt igjen på en tube/fugepatron med karrosserikitt liggende etter å ha byttet framskjerm tidligere i år. Holder tett ennå det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2008 Noken som har dimensjonane på gummien eg treng til lyktene ? Er desverre ikkje heime og kan få sjekka det sjølv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 8, 2008 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2008 Eg kjøpte et eller anna lignande på lokale bilverkstede her ute. Skulle bruke til å tette dørplatene i golfen min. 3M sin, trur dei kalla det berre vindustetning. Men har sikkert mykje av det innpå verkstedet på gamle statoil på Hareid også. Vertfall en rull med slik svarttetningmasse, ligna litt på lakrissnor berre mykje større diameter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 8, 2008 Dra på møller og bestill AKD49701004. Spesifiser lengde, ellers får du hele rullen på 10m;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 8, 2008 Eg kjøpte et eller anna lignande på lokale bilverkstede her ute. Skulle bruke til å tette dørplatene i golfen min. 3M sin, trur dei kalla det berre vindustetning. Men har sikkert mykje av det innpå verkstedet på gamle statoil på Hareid også. Vertfall en rull med slik svarttetningmasse, ligna litt på lakrissnor berre mykje større diameter Janei får stikke innom Sveinung og høyre når eg kjem heim då, tenkte berre eg skulle få fiksa det asap når eg kjem heim, ettersom lyktene lek som F no Køyrde kun eit par timar før eg satte bilen i garasje og fant fram golfen ettersom eg reiste på sjøen dagen etterpå , så tenkte eg skulle ha klart dette til eg kom heimatt på Onsdag og fekk fiksa det då. Derfor eg var litt intressert i å høyre kva størrelse eg trengte på lissene, ettersom eg snakka med dei på Eilertsen på Hareid og dei fekk tilbakemelding frå leverandøren sin om han kunne skaffe dette på mandag, derfør måtte eg vite kva størrelse eg skulle eventuelt ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 8, 2008 Dra på møller og bestill AKD49701004.Spesifiser lengde, ellers får du hele rullen på 10m;) Oh? Is this tha shit ? Prøvde meg somsagt hos Møller før eg reiste, men han såg ut som eit spørsmålsteikn og hakje peiling på kva eg igrunnen ville ha , og sendte meg til Bilextra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 8, 2008 Oh? Is this tha shit ? Prøvde meg somsagt hos Møller før eg reiste, men han såg ut som eit spørsmålsteikn og hakje peiling på kva eg igrunnen ville ha , og sendte meg til Bilextra... Er det du skal ha ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 9, 2008 Er det du skal ha ja! Får ta ein telefon til Møller å bestille i mårga då Takk skal du ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...