#1 Skrevet Oktober 31, 2008 har fått en gjeng invitasjoner til førpremieren t golf 6 og scirocco. kom på lokallagsmøte å få en.. dette skjer på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2008 Eg fekk ein i posten, er det nogen som har tenkt å gå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2008 De ramle jo inn både på jobb og privat mail og postkasse her. Va då voldsomt så mye de sko invitera te denne "lukka" presentasjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2008 Eg e ikkje invitert, kjøpe bare steingamle bilar eg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2008 Eg tar ein konne tenkt meg å toge turen ud å myst litt på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2008 Ekje invitert, men regne med eg bli regna som ansatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2008 Sko ikkje stå på invitasjoner nei, fekk 2 i posten og 2 på mail fra henholdsvis Bil & Maskin , og Fjetland. Må sei den nye Golfen var meget bra å kjøra+ meget støysvak, testa en TDI 140HK. De hadde ingen Scirocco til prøvekjøring for publikum, det var jo litt dumt: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2008 Scirocco va t prøvekjøring på Møller Bil Stavanger.. men det e jo ikje verre enn å stikka bort t dei så fikse dei sikkert ei prøvekjøring. Sjøl blei eg heilt betatt av den svarte sciroccoen som stod på fjetland. Lett skulle eg hatt den svart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2008 Her er et bilde fra lanseringen hos Møller Egersund;) Alle generasjoner samlet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2008 Sikkert mormor sin 2-er som står der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...