#1 Skrevet Oktober 31, 2008 Noen som har prøvd dette? Enten er jeg stokk dum eller fått med noe feil. FÅr detta passa dårlig på en standard S4 AAN.. Var liksom på sporet av noe som skulle passe men nei. http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_73&products_id=46 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2008 Hva får du ikke til å passe ? Har deler av dette kittet på min AAN motor, og alt var bolton 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2008 La meg tippe oljetilførsel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2008 La meg tippe oljetilførsel Stemmer, begge deler var her ganske ræva. Den slangen det sitter slangeklemme på var for stor så det der kommer aldri til å bli tett, og det andre oljerøret passa vinkelen dårlig, tok i div på blokka. Kan være jeg får brukt noe av vannrøra, fikk fnatt når jeg satt med detta i går hehe.. Skal prøve å ta noen bilder som illustrerer det litt bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2008 Da har jeg sett på detta igjen, tror det nærmer seg noe nå. Men er et par ting jeg lurer litt på... Utgangene som er på undersiden av turbo er retur sant? Og oversiden er tilførsel? Så ikke jeg surrer nå... Syns det virker litt rart om det er satt av den feite slangen til retur, mens tilførselen er spinkel Trenger den kanskje ikke mer? Også regner jeg med det røret til venstre på bildet er retur vann? Er ikke rart jeg har klødd meg litt i hue når dissa ligna veldig på hverandre, men det jallarøret til høyre faktisk var oljetilførel. Håper noen kan svare på dette, da jeg er i full gang med monteringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2008 Den feite er retur og den tynne er tilførsel, går vel ikke an å ta feil da koblingene mot turbo/blokk bare passer på en måte... Ikke finn på å bruke noe med slangeklemmer på tilførselen, da ser du for deg lekkasje og brann i fremtiden! Om returen er trasig å få på løsner du av fittingsene og skrur på flensene på blokk+turbo først, så smiter du på slangen etterpå, tilførselslangen skal vel være mer enn lang nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2010 tar opp igjen denne tråden, sliter med retur vann slangen på min AAN motor som lekker mye vann, åssen er den inn på blokka? er det en frostplugg med nippel på? har ikke fått sett på det selv enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2012 ja det er det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2013 Tar opp denne på nytt. Kjøpte turbo, full oil water hose kit fra 034MS. Og følgende er feil: - Oljeretur slange ca. 4 cm for kort. (Lik den som er avbildet i post #5 her) - AN koblingen på slange på retur vann passer ikke på 90 grader som er skrudd i vannrail, AN6 vs AN4? - Vann retur nippel fra turbo er tilsvarende for stor, Samme som ved vannrail. passer ikke mot slangen. Andre som har vært borti dette? Derimot passer oljetilførsel bra, og vann til turbo fra blokk passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2013 Den gangen jeg bestilte passet alt spot on. Eneste jeg måtte gjøre for å få bedre plass var å bytte ut en AN fitting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2013 Den gangen jeg bestilte passet alt spot on. Eneste jeg måtte gjøre for å få bedre plass var å bytte ut en AN fitting. Hvilken type manifoil har du da ? har selv wagner evo med t3 flens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2013 Har et Furans rør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...