#1 Skrevet Oktober 31, 2008 Skal til og koble opp Haltechen i bilen nå,og skal koble meg inn via sikringsboksa/sentralen.. Har lokalisert hvilken kontakt jeg skal ta styrestrøm fra,men mangler disse små HUN-pluggene som skal sitte inne i kontaktene som går inn i sentralen.. Møller skulle vel ha disse,men dem er ferdiglaga med gule ledninger til.. Noen som har en anig hvor disse kan skaffes? Kanskje litt dårlig forklart fra min side,men jeg kan evt ta et bilde av denne kontakten og pluggen for å lette litt på beskrivelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2008 Skal til og koble opp Haltechen i bilen nå,og skal koble meg inn via sikringsboksa/sentralen..Har lokalisert hvilken kontakt jeg skal ta styrestrøm fra,men mangler disse små HUN-pluggene som skal sitte inne i kontaktene som går inn i sentralen.. Møller skulle vel ha disse,men dem er ferdiglaga med gule ledninger til.. Noen som har en anig hvor disse kan skaffes? Kanskje litt dårlig forklart fra min side,men jeg kan evt ta et bilde av denne kontakten og pluggen for å lette litt på beskrivelsen de er ikke ferdig laget tror jeg, men de lager de der og da? Kjøpte en kontakt jeg, de lagde den gule ledningen da jeg var der. Men mulig noen bare er å få med de gule ..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2008 de er ikke ferdig laget tror jeg, men de lager de der og da? Kjøpte en kontakt jeg, de lagde den gule ledningen da jeg var der. Men mulig noen bare er å få med de gule ..? jeg kjøpte stikkera å fikk med en haug av de gule som jeg måtte klippe i to å feste på ledningen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2008 de er ikke ferdig laget tror jeg, men de lager de der og da? Kjøpte en kontakt jeg, de lagde den gule ledningen da jeg var der. Men mulig noen bare er å få med de gule ..? jeg kjøpte stikkera å fikk med en haug av de gule som jeg måtte klippe i to å feste på ledningen.. Ordna! Etter et tips fra GK så har Wurth sånne Takk likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2008 Jepp de kommer ferdig terminert på disse gule ledningene om man bestiller på møller. Muligens noen bileelektrosjapper kan ha noe sånt? kufatec? I allefall noen forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...