#1 Skrevet Oktober 31, 2008 (endret) Noen som vet konkret hvilke kasser jeg kan bruke i min coupe med AAN motor? Må tåle 550+ HK Og evnt hva som må byttes av giroverføringer, drivledd og mellomaksel. Evig takknemmelig for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2008 Det heter bare Coupe Du kan vel bare bruke orginal kassa.. Ikke mange kasser som tåler det... Kommer jo ann påbruken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2008 Kjøp 6trins kasse med en gang, ellers må du bare bytte å bytte i eningen! Kjøp fra Rs2, S4 etc.. Må påberegnes å bytte/bygge om mellomaksling. (Om du har økonomi så kan jo du kjøpe kasse fra Rs4 eller VS si "gull" kasse som ihvertfall tåler din effekt Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2008 send et pm til. Kenneth Alm Han har vel vert borti det meste av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2008 Oops var vist en før meg som også har peil her gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2008 En kasse fra en eller annen S/RS-bil funker fint. Du må bytte ihvertfall giroverføring og mellomaksel, trolig også drivaksler foran. PS: Det er ingenting som heter "90 Coupé", 90 er en sedan og Coupé heter bare Coupé.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...