#1 Skrevet Oktober 31, 2008 Go kveld i stugo folkens! Jeg sitter her å drikker nokre øl å begynner å bli temmelig sugen på nokke salt.. Å da kom jeg på att julemiddag er jo salt å godt Ser andre i regionane lager julebord, er dette noe vi også skulla ha gjort? Jeg er klar, JEG elsker julemiddag Jeg veit at det koster ca 500kr på Color Line Stadion for mat inkl "dans" pr haud! (OM det er ledig enda) Det finnes også langt billigere alternativ om vi ønsker det ... Men det finnes jo mange andre plasser vi kunna møttes å spist god mat å tatt en ti tolv tretten pils.. Ja kanskje bortimot en seksten sytten atten Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2008 Klar som et egg!! (så lenge d går av stabelen i desember å ikke før) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2008 (endret) øl? hær må det nok sprit til! jeg skaffer 20 liter så sier vi det er greit:p og vi tar det midt i uka da slik at det er sikkert at jeg kommer:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2008 Julepizza på Peppes da Urke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2008 Julepizza på Peppes da Urke? Pizza din tulling?? Nei, pina d .. Blir verken pizza eller svenske kjòttbullar på ditta julebordet Nei, jeg lufta bare interesse så får vi sjå ka som skjer Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2008 æ e med urke, sålenge e får en dans me dæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2008 klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2008 5stk sålangt jeg kan sjå? Bør vel ha ihvertfall 10stk .. Eller ka? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2008 bør vel helst ha en heil haug me folk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 15, 2008 bør vel helst ha en heil haug me folk da Ja, å deffor e dinne tråden her! For at folk skal skrive om dei e interisert eller ikje Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 15, 2008 Eg kan godt bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 15, 2008 hekje nokke trua på julebord man må betale for sjøl:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 15, 2008 Joiner jeg om det passer tidsmessig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 15, 2008 Gutter, da! Det heter Hjulebord i denne klubben! Og jeg kan bare bekrefte at det går kjempebra med pizza, vi har i hvertfall mange på vårt årlige i vestfold lokallag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 18, 2008 Ej e klar for hjulebord? E det med følge eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 21, 2008 Terje R, vil du være med på dette å kanskje ordne noe? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 21, 2008 Sånn ca. hvilke dato er det snakk om? Jeg kan ikke før litt uti desember 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 21, 2008 Terje R, vil du være med på dette å kanskje ordne noe? Mvh Du he troa så ditta fiksa du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 21, 2008 Du he troa så ditta fiksa du Gidder ikke fikse dette aleine om det blir noe av! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 21, 2008 Terje R, vil du være med på dette å kanskje ordne noe? Mvh Tror ikke det er så ofte dette kommer fra meg men sånn som det ser ut for meg resten av året har jeg rett og slett ikke kapasitet til å ta på meg ansvaret for å gjennomføre noe mer. Jeg synes det er et godt initiativ og ikke minst en god idè og jeg tror nok at det absolutt skule gå an å få til noe. Et par tanker: Hvis det er snakk om en "andel" i et stort allment julebord er jo det mulig både på fotballbana og på flere av hotellene i byen som SAS, Parken osv. Hvis det er snakk om å dra i gang noe lite kun for medlemmene er det sikkert mulig å få til noe på noen av de mindre stedene i byen som bakrommet på (hva faen heter det nå da?) det som tidligere het Kontoret, Balder osv. C&C, den kaffebaren borti Apotekergata osv. Det er selvfølgelig også mulig å leie et lokale og kjøre catering og hvis det er av konkret interesse kan jeg sikkert sjekke opp litt rundt det da gutteklubben jeg er medlem i gjør dette hvert år og jeg kan snakke med han som pleier å ordne det for oss. Jeg tror jeg kan si med sikkerhet at jeg ikke har anledning til å komme på denne siden av nyttår men jeg håper og tror at dere kommer frem til en bra løsning og dere kommer helt sikkert til å få det kjekt enten det blir sånn eller slik:) Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...