#1 Skrevet November 7, 2004 Pent eller: eek : http://www.carshine.com.au/Pictures/Audi/Audi%20A8%20Rear%20Side%20Grey%20Sedan%20MS%20Design%20View.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2004 kom ikke opp noe her... men legger det ut jeg... synes ikke så mye om den stylingen forresten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2004 Ikke no fint nei... Men hvorfor fikk ikke jeg bildet opp da?? Prøvde både å legge til bilde, link og bare paste den inn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2004 Hvis det var det bildet Øystein prøvde å legge ut skjønner jeg ikke helt.... Bilen var i mine øyne helt plain... ikkeno håreisende i noen retning, tvert i mot ganske kjedelig, men så har ikke jeg så god greie på disse nymotens bilene heller da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2004 Spoileren er ganske HÅREISENDE....... Passer seg liksom ikke..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2004 Syns ikke den vingen var noe å hyle for.. Ser ut som den de fleste bruker på c4, og spesielt på c4 er den steintøff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2004 Jaja, smaken er som baken... Og denne baken er ikke som en C4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2004 Her er derimot en C4:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2004 Den var fæl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Wilthil Her er derimot en C4:D Wow den var lekker. Skal tro om jeg får den til å passe på min c3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2004 Stod at det var en universal spoiler så det er bare å kline på det, hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 7, 2004 Deilig med vinger ja, spesielt i sølv/krom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2004 har du riktig stylet bil ellers og du har effekten til å backe opp looken så kan en sånn alu racing spoiler gå ann. men de fleste har totalt misforstått det der, ikke effekt og ikke noe racing ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Wilthil Her er derimot en C4:D Haha.. det var drøyt! Kunne i det minste lakka den i samme farga som bilen Gatas nest største handlevogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2004 Wilthil: "stylet" A8 er kun hekkspoiler? Personlig synes jeg ikke 100/A6 eller første A8ene passer med slike spoilere. Tror det har noe med at det blir "vobblete" i forhold til den avrundede formene som er nedover på bakskjermen. Slik spoiler bryter liksom hele designpreget bak der. Audi 80/90 derimot er ikke så avrundet, så der blir det ikke noe problem ved å ha enten original spoiler eller slike Hella spoilere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Wilthil: "stylet" A8 er kun hekkspoiler? Er en frontspoiler og på bilen der, men var hekken jeg siktet til... Ikke pent synes jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 9, 2004 nei man tukler ikke med en gudegave 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...