Nye orginale Audi Quattro Speedline 9x16" magnesium

Anbefalte innlegg

Dette kan være en stor mulighet for de som er fan av Audi Quattro og litt rally historie....Som de fleste vet så var det speedline som leverte mange av felgene. Og kanskje noen av de fineste...

 

Nå har etpar karar i England tatt kontakt med speedline, og fått bekreftet at de vil støpe opp igjen disse forutsatt en minimum ordre på 60 eller flere felger. De vil bli støpt i magnesium og da i 9x16. Audi brukte både 9x16" og 9,75x16, men de har valgt 9" da dette er mere kurrant mht dekk dim.

 

Prismessig blir de relativt kostbare, ved minimums ordre på 60 felger vil prisen ligge mellom 2200-2500 £ (pund). Synkende pris ved større ordre.

 

Jeg har selv bekreftet at jeg skal ha 1 sett.

 

Har bedt om tillatelse og poste mail adresse til de som organiserer dette, om ok legger jeg den ut her! Alternativt om det er noe interesse, så kan vi evt bare gå på en samlet bestilling herfra.

speedline 9,75x16.jpg

speedline 9x16.jpg

speedline 9,75x16.jpg

speedline 9x16.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket innpress kommer de med? Og er de romslig på innsiden? med tanke på bremse størrelse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i et sett om det blir noe. Går dette på urquattro eller vil det ta i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal gå på urq ja. er mye derfor det er 9" felgen som er valgt. 9,75" vil skape problem mot innerskjerm og fjærbein. Den eneste forskjell mellom 9" og 9,75" er at 9,75'n er 0,75" bredere på innsiden. Jeg vet ikke innpress, men har spurt om det. Lurer på om de orginale 9,75" hadde -7...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det går så er jeg interessert, hvis ikke det går så er jeg også interessert, med tanke på en kommende bil ;) Regner med du holder oss oppdatert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prisen per felg eller per 4 felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.