#1 Skrevet November 1, 2008 hei er det noen i nærheten av sentrum som har vagcom? aåttan kunne trengt seg en avlesning, 1997 mod 2.8. den nektet å starte i dag så den står relativt fast i gaten ovenfor grieghallen... men skal forsøke å bytte plugger og ledninger så snart jeg får henta disse i sandviken. startmotoren drar motoren rundt men det virker som det mangler gnist, grei bensinlukt i eksosrøret hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2008 Lyser startsperra da Pål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2008 det tenkte jeg ikke over nei, men tror det eneste lyset som lyste var abs. hørte nesten ut som om den klarte å tenne litt innimellom også, men jeg må dobbelsjekke litt senere i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2008 nope, det er ikke startsperren. ingen lys annet enn håndbrekklampen som lyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2008 fortsatt ikke liv i den, det virker som om den tenner litt innimellom. får se om BO har plass til bilen i morgen. og jeg som trodde audi skulle være driftssikkert :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2008 har kabel her, men pcen funker dårligt nå.bor forresten i gata overfor grieg hallen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2008 Jeg har og kabel, men ikke fått den til å fungere, mulig jeg som er kløne, men kan få låne den å prøve selv? bor ved kanalveien på minde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2008 takk for det! Nå har børge olsen funnet årsaken, to nye lambda, tempsensor + plugger ble svaret. Genial mann det der, anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...