Anbefalte innlegg

hei

er det noen i nærheten av sentrum som har vagcom? aåttan kunne trengt seg en avlesning, 1997 mod 2.8.

den nektet å starte i dag så den står relativt fast i gaten ovenfor grieghallen... men skal forsøke å bytte plugger og ledninger så snart jeg får henta disse i sandviken. startmotoren drar motoren rundt men det virker som det mangler gnist, grei bensinlukt i eksosrøret hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyser startsperra da Pål?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det tenkte jeg ikke over nei, men tror det eneste lyset som lyste var abs. hørte nesten ut som om den klarte å tenne litt innimellom også, men jeg må dobbelsjekke litt senere i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nope, det er ikke startsperren. ingen lys annet enn håndbrekklampen som lyser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt ikke liv i den, det virker som om den tenner litt innimellom. får se om BO har plass til bilen i morgen. og jeg som trodde audi skulle være driftssikkert :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kabel her, men pcen funker dårligt nå.bor forresten i gata overfor grieg hallen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har og kabel, men ikke fått den til å fungere, mulig jeg som er kløne, men kan få låne den å prøve selv?: flau : bor ved kanalveien på minde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for det! Nå har børge olsen funnet årsaken, to nye lambda, tempsensor + plugger ble svaret. Genial mann det der, anbefales!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.