R dekk til audi 90 2.3.. hva er best til best pris?

Anbefalte innlegg

Hei, audien skal trimmest, å har desverre fwd så trenger noen skikkelige r dekk.

toyo eller noe 195.50.15 trenger jeg.. Hva priser på denne dimmen å hvor får jeg kjøpt de?? fant ingen på dekkonline.com der eg handle til vanlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/50-15 koster 1165,-/stk hos Nordisk Felgimport i Oslo, men blir ikke det helt feil dim på en 90? Det er jo samme som jeg hadde på ricer hatchback'en min da jeg var 18...

Hvis det er et mål å kjøre med 15" felger, bør du ha 205/55-15 eller 225/50-15. Sistnevnte koster 2154,-/stk. Ville heller gått opp til 16" felg og 225/45-16 dekk. 1913,-/stk.

 

Disse prisene var bare de første jeg fant på Google. Du burde sjekke litt rundt, gjerne høre med Dekkskift.no - de er jo kjent for å skaffe det aller meste, pluss at de har gode priser (muligens enda bedre til klubbmedlemmer? :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.