#1 Skrevet November 1, 2008 jeg har irritert meg siden jeg kjøpte bilen på at coupelyset ikke slår seg på når jeg åpner døra: bh :.. så tengte jeg skulle få ordnet saken.. har hvert snedig i disse mørke tider.. så lurte på om noen har erfaring med dette?? jeg vil tro det er brytern i døra som er fuckd.. hvor ligger denne og hvordan funker den?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2008 Kupelys bryteren er integrert inn i dør-lås mekanismen og kan ikke byttes separat. Hvis den ikke virker, må hele dør-lås mekanismen byttes. Tatt i fra "Haynes Service and Repair Manual" Alt av invendig kupe belysning får strøm i fra sentrallås kontroll enheten. Tror dette også gjelder biler uten fjernstyrt sentrallås. "er vel bare en omkoding i vag-com for å få fjernstyring" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2008 Er mikrobryter i dør som er gåen... dvs en lodding til mikrobryter i dør som er sprukket. Finnes folk som har fikset dette, men er nok enklere å bytte hele greia. Tror Møller tar omkring 3000 for jobb og deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2008 ojoj det er såpass jah.. nej da kan det bare stå.. fungerer når jeg låser opp bilen og alt men hvis jeg bare åpner døra er det mørkt:S menmen får grejer seg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2008 Dette problemet hadde jeg også. Men jeg hadde også en ødelagt dørlås, når jeg da leverte den inn til møller for å få fikset dørlåsen så fikset de lyset i samme slengen. Dette kostet meg 2300,- så det er ikke så altfor ille:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2008 oki.. hmm må vel ta d samtidig som jeg får sjekket ABS:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...