#1 Skrevet November 2, 2008 sitter her og lurer på en ting, er det stor forskjell på kam fra en g60 motor og den jeg har i syncro'n med gasser (GU motor) delenr på min kam er 026 109 101 Q og g60 kammen er 026 109 101 A. noen som har peil på om det er noe å hente der: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2008 En GTI kam er vel bedre egnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2008 har en kam liggende som jeg veit er g60, men er jo nesten ikke mulig å finne delenr på disse kammene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2008 Vil du ha noen hester mindre, er det ikke dumt å sette i G60 kammen............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2008 Vil du ha noen hester mindre, er det ikke dumt å sette i G60 kammen............ Da dropper jeg den tanken kanskje, gå for en gti kam kanskje... noen som har trimkam til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2008 eg skal ha ein trimkam ligganes. men det er mest sannsynlig ein 8v gti kam, denne kan du få billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2008 hvor mye vil en gti kam gi da, vil det bli merkbart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...