#1 Skrevet November 2, 2008 Passer dette staget, som er til Golf 4 på a3/s3 8L? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2008 anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2008 tror ikke det er samme avstand på dempertårnene uten å si det helt sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2008 ta målet på dine da å noen med golf ta mål på sine så er jo ikke det all verden å finne ut.. men mål fra samme pungt så første mann på si/vise kor han målte fra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2008 Ettersom staget passer på r32, som har lik bakstilling som s3, skal det vel i teorien passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2008 dytter denne opp for nye lesere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2008 Bare å kjøpe, det passer nok! Og skulle det ikke passe på S3`n din så får heller jeg kjøpe det av deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2008 Har akkurat dette staget på min bil. Litt mye arbeid at måle ettersom man må demontere heile driten der bak. Dette staget er ju festa i samme festen som sikkerhets selarna sitter i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2008 Da hopper vi i det, og handler stag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2008 Har akkurat dette staget på min bil. Litt mye arbeid at måle ettersom man må demontere heile driten der bak. Dette staget er ju festa i samme festen som sikkerhets selarna sitter i. Merket du noe forskjell da? Og fikk du noe problemer med ulyd fra bakluka etter du monterte neuspeed staget bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2008 Merket du noe forskjell da?Og fikk du noe problemer med ulyd fra bakluka etter du monterte neuspeed staget bak? Vetje om det var noe forskjell med kun det øvre staget da. Monterte Neuspeed staget samtidlig. Men bilen vart pinnestiv!!! Er en del "rare" knirkelyder bak ettersom det er så stivt. Har faktiskt lykkas at knekke mitt Neuspeed stag bake: eek : Men ska prøve at få ett nytt på reklamation, hvis ikke så kjøper ja ett nytt til neste sesong. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2008 Hvordan går det an å knekke et 25mm stabstag?! hvordan er erfaringen ellers med 25/25mm stag da? Har nettopp installert 22/22mm stag på s3en min, og sålangt virker den veldig tight.. men ble jo noen rare lyder fra bakluka når jeg kjører på fartsdumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...