Noen som kan kode nøkler med VAG-COM ?

Anbefalte innlegg

Hei !

Noen som har mulighet til å kode en nøkkel til audien min ? Kan avtale en plass for å møtes. Betaler gjerne det samme som de tar på Møller bare det kan gjøres etter arbeidstid...

Mvh :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vagcom og jeg skal ha koda mine nøkkler, problemet er at ingen her inne har svart i min tråd om hvordan man gjør det. Så regner ikke med noen kan dette eller veit hvordan det gjøres, så da hjelper det ikke at man har vagcom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet er vell å få tak i startsperrekoden,kan jo høre med møller om de kan skaffe den til dere,men nå gjøres all koding online slik at startsperrekoden aldri vises på verksted ved nøkkelkoding,blir koblet opp mot frabrikkens severe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, så vis jeg får tak i startsperre koden så kan jeg gå inn og legge til nøkler, men noen som veit hvilken meny dette ligger under?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da så, har lite lyst til å sette fra meg bilen for så å reise frem og tilbake med buss både til Møller og til jobb... Men dersom Møller er eneste løsning så er det vel ikke verre enn å bestille seg en time... Noen som vet om ansatte på møller har slike dagen der de får bruke verksted på kveldstid ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du har lappen som fulgte med nøkkelene da bilen var ny står startsperre koden der. en 4 siffret kode (5siffret om man tar med nullen forran) er mulig under et svart felt som må skrapes for å få den frem.

har du den så har du det du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.