Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å få RS2`n min til å gå 100% igjen, Tror det er noe med tenning el lignende (kutter på en sylinder opp på turtall). Er det noen på Østlandet (Oslo, Akershus, Østfold) som har over middels peiling på denna bilen eller kjenner/anbefaler noen som kan hjelpe meg?? :)

Hadde vært supert og fått det til i nærmeste framtid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp til å få RS2`n min til å gå 100% igjen, Tror det er noe med tenning el lignende (kutter på en sylinder opp på turtall). Er det noen på Østlandet (Oslo, Akershus, Østfold) som har over middels peiling på denna bilen eller kjenner/anbefaler noen som kan hjelpe meg?? :)

Hadde vært supert og fått det til i nærmeste framtid..

Sjekk plugger og plugghetter (sitter mellom plugg og coil)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen andre forslag..?? Har dårlig med tid til å fikse dette selv, så RS2`n står bare rolig om dagen..mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk om du har fukt eller olje rundt tennpluggene, og sjekk at alle pluggene sitter fast. Jeg har hatt fukt nedi der etter en motorvask, og har opplevd at en tennplugg begynnte å skru seg ut noen tusen km etter skifte. Hadde samme symptomer som du beskriver. Prøv å la motoren gå mens den er varm (etter du har sjekket at pluggene sitter) med toppdeksel/lokket litt på gløtt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gammel/km? coilene har bare en viss levetid, mine er på vei ut døra..

Når coilene ryker gir de svært ofte overslag når boosten kommer, fordi det da er vanskeligere å lage gnist..

Har du ikke tid selv er det lassevis av folk på østlandsområdet som kan hjelpe deg: (Uten å nevne alle..)

Audisentrum, Flissundet, NBS, Møller (duh..) etc..

De fleste av disse vil nok bare bytte coilen som fusker, men for en 6000-lapp får du et brand spankin' new oppgradert tenningsanlegg fra 034 Motorsport du kan montere selv med 10 tommeltotter, og som vil funke 'forever'!

Og så det som Thomas sier.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar...

Leverte bilen hos TS nå på torsdag, så de fikset den for meg.. :)

Der byttet de den defekte coilen, alle plugghettene, pluggene og noen ledninger..

Så går den som bare det, gleder meg stort til vinteren. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.