#1 Skrevet November 2, 2008 Som sagt over. Hvem har den?? Mulig og få "overta" den hvis ingen bruker den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2008 Den er hos Christian Seth ute i Skiptvet, om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2008 Den er hos Christian Seth ute i Skiptvet, om jeg ikke husker feil. Ok. Får du sjekket det opp for meg? Så kan jeg komme og hente den en dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2008 Bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2008 Hva med å bare sende ham en PM? Han er tross alt innom forumet rett som det er (selv om han ikke skriver) og så voldsomt kan da vel ikke dette brenne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2008 Hva med å bare sende ham en PM? Han er tross alt innom forumet rett som det er (selv om han ikke skriver) og så voldsomt kan da vel ikke dette brenne.. Tenkte hvis du kjente han om du kunne sjekka, pga dette: Siste aktivitet: 18.09.2008 19:52 Men da har jeg sendt han en PM;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...