Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver å bytter ut det meste i understellet på min RS2. Så jeg lurte på hvilken camber jeg bør kjøre med fremme og bak på RS2.

Jeg har H&R Camber justeringsskrue fremme noe som gir meg +/- 3 grader justering fremme.

Noen anbefalinger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt ot men hvor kjøpte du dem og hva er prisen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte dem fra brakes.no, og prisen var vel rund 400kr tipper jeg. Fikke en pakkepris, med coilovers, foringer og slike skruer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med 2 grader foran og 1,5 bak som et utgangspkt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. Er det oppsett for gate kjøring eller rundetider på bane?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen? :) Du vil vel ha en bil med best mulig kjøreegenskaper til enhver tid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er sant det, men er litt forskjell på kjørestilen når man er på bane og ikke.

Vi får se hvordan det blir å kjøre med disse cambersettingene. Skal uansett ha den på 4-hjulskontroll for å få godkjent coilover i vognkort, men lyst til å lære å sette opp bilen selv også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen? :) Du vil vel ha en bil med best mulig kjøreegenskaper til enhver tid..

: rock :

Dette er greie settinger som ligger rett utenfor org. oppsett. Skal fungere uten unormal dekkslitasje og ikke mer sporing enn med org verdier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.