Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet om det finnes poweflex foringer til c4 karosseriet?

Tenkte også og bytte reg reim med tilbehør, noe som vet av noen sider med fine priser? Har ikke hastverk, så utenlandske sider funker fint :)

Ellers så kan jeg nevne at eksosen alltid er hvit. Noen som har noen tanker om dette? Er en 2.2t som sitter i, om det er til noen hjelp.

Magnus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polyforinger er det et gruppekjøp på hos NordicAudi, men ser ut som det bare er tull... Etter et år med venting.. Så nei det finnes ikke..

http://www.autohausaz.com har deler.. Noe særlig billigere eit jeg ikke om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for link til autohausaz!

Synd med de foringene. Tror det hadde gjort seg med noe sånt.

Men det at eksosen er hvit, kan det være et tegn på at toppakninga holder på og ta kveld? Hender seg at den dauer på tomgang noen ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå alltid syntes at 2.2 turboen ryker litt ekstra, noe jeg vel har fått bekreftet i mange diskusjoner her på forumet. Har du noen synlige lekasjer i toppakningen? Hvordan ser pluggene ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min ryker hvitt også så trodde toppakninga var gåen men så ser jeg endel andre 2,2t som også ryker hvitt så da begynner jeg og lure på om det er vanlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er ikke noe synlige lekaskjer i toppakningen, pluggene ser også fine ut. Men det kommer væske ut av eksosen. Hm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynligvis bare kondens :) (det med at det kommer veske ut av eksosen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Renner også av potta mi, mon tro hvor alt kommer fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanndamp er et av avfallsproduktene fra forbrenningen i motoren. Den blir nedkjølt i eksosanlegget og kondenserer i potta. Renner det ut, betyr det rett og slett at bakpotta er halvfull av vann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen da er alt godt. :)

Får vel bare bestille et slikt sett.

Noen som vet av guider for hvordan jeg bytter reg reim til bilen min? Har aldri gjort det før. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler deg på det sterkeste at du ikke hiver deg rundt å skifter denne uten litt bistand fra en som har gjort det før. Her er det mange feller å gå i som kan bli skjebnesvangre. Sier dette på bakgrunn av at jeg forstår at du ikke har skiftet en reg.reim på en bil før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler deg på det sterkeste at du ikke hiver deg rundt å skifter denne uten litt bistand fra en som har gjort det før. Her er det mange feller å gå i som kan bli skjebnesvangre. Sier dette på bakgrunn av at jeg forstår at du ikke har skiftet en reg.reim på en bil før.

Vel, jeg kommer jo ikke til og skru alene da. Men eksperter er vi langt ifra. Tror det skal gå fint jeg :)

Men om det skal skjære seg, så kan du få være den første som sier "hva var det jeg sa!" Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel vel, håper du ikke er rammet av finanskrisen enda da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke særlig optimistisk du skjønner jeg.

Skal nok få bytta den reg reima du, frykter ikke for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.