#1 Skrevet November 3, 2008 Idag skjedde det noe rart, kom hjem fra jobb og parkerte bilen så låste jeg den som vanlig med fjernkontrollen og gikk inn. så når jeg skulle hoppe i dusjen nå så hørte jeg en alarm som drev på ute og gikk ut for å sjekke hva det var og da var det bilen min som drev på, var en nabo av meg ute også og ho sa at den hadde drevet på i hele efta. står på en stund og så blir den stille, Hva kan det være? Gjelder en bora 2000mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2008 Dårlig kontakt ett eller annet sted. Ville nok fått lest ut feilkoder fra bilen før jeg gjorde noe annet. Alarmen er en del av sentrallås-systemet Og føler på brytere i dører, panser og koffertlokk. Systemet leser av dørlåser, tenningslås, panserlås og koffertlås (denne kan låses opp og låses uten å få alarm) hvis noen av de ikke er lukket eller tenningen blir skrudd på, vil alarmen gå på. Skjekk at alt er lukket ordentlig og at du hører at alle låsene lukker seg når du låser med fjernkontrollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2008 når jeg dro på jobb idag så peip det flere ganger om at bagasjelokket var oppe, men det får jeg ikke opp nå, men har bestilt ny microbryter til den så får prøve det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...