#1 Skrevet November 3, 2008 Har tenkt å montere rs2 turbo på min 3b motor og har forstått det slikt at den kan monteres rett på.. men er det store forskjeller på om jeg kjører slikt eller er det mye å hente på å oppgradere til rs2 maniold/ebay rs2 replica manifold Noen som har noen tanker om dette? har hørt litt forskjellig som som sier at det er ingen ting å hente og alt å hente.. håper noen har noen svar til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2008 'De som har greie på det' mener at det er mindre sjanse for å brenne eksosventiler på 1'ern og 5'ern med RS2-manifold, og at den flower marginalt bedre. Hvor mye skal du trimme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2008 'De som har greie på det' mener at det er mindre sjanse for å brenne eksosventiler på 1'ern og 5'ern med RS2-manifold, og at den flower marginalt bedre. Hvor mye skal du trimme? skal bare ha på rs2 turbo og "350" chip på den så ikke noe voldsomt trim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2008 Jeg merket forskjell bare på å oppgradere til rs2 manifold selv om jeg bare bruker orginalturbo og 300 chip. Syntes det ble mye bedre respons i motoren og lyden i eksosen forandret seg også. Ble mere 5`er lyd hvis jeg kan forklare det sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2008 Jeg merket ingen forskjell.. Eller - Rettere sagt: Jeg slang jo på en annen turbo og chip, så noe ble vel bedre! Men egentlig ikke respons eller lyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2008 Jeg merket forskjell bare på å oppgradere til rs2 manifold selv om jeg bare bruker orginalturbo og 300 chip. Syntes det ble mye bedre respons i motoren og lyden i eksosen forandret seg også. Ble mere 5`er lyd hvis jeg kan forklare det sånn:) støtter den:) merket i allefall med engang lyden i motoren, er mye mere grom lyd:p og den er mye kvassere i 2-3 gir syns jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2008 Jeg merket forskjell bare på å oppgradere til rs2 manifold selv om jeg bare bruker orginalturbo og 300 chip. Syntes det ble mye bedre respons i motoren og lyden i eksosen forandret seg også. Ble mere 5`er lyd hvis jeg kan forklare det sånn:) Så ingen problem å benytte denne på orginal K24 7000 turbo også altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2008 Så ingen problem å benytte denne på orginal K24 7000 turbo også altså? det går helt fint det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2008 rs2 turboen er jo en k24 7200... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2008 rs2 turboen er jo en k24 7200... men passer like godt den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2008 men passer like godt den også er jo hovedsaklig den samme turboen,er vel bare viftedelen og minimal foskjell på eksos/trykkhus som er forskjellig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2008 Så da er konklusjonen at det bare er å kjøre på med rs2 snurre på s2 manifold for det er minimalt å tjene? Men hvilket oppsett er "best" i deres øyne? Rs2 turbo rs2 manifold 3b kammer eller rs2 turbo s2 manifold 7a kammer noen som har noen meninger om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2008 Det beste hadde vel vært å kjøre med RS2 manifol, turbo og dyser sammen med 7A kammer.. Men såklart funker det med 3B kammer også.. Jeg har dette og syns det funker helt supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2008 7a kammer er bortkasat kr'er på en liten søt rs2 snurre!! Ikke org kammen som er brems, men rs2 snurre.. Altå org kammen tømmer lett snurra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...