Erfaring med AP justerbart senkesett

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som kjører disse på bilene sine? Er jo skummelt billige da.....Kanskje litt for billige.

Kan skaffe de til min A4 B7 1.8TQ for under 300£ fra Engelanden. :)

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på dette til min Golf Syncro da prisen er god ;)

Har hatt AP fjører før med god erfaring, men det var i forhold til gamle Jamex fjører. : grønn :

Mener på at jeg leste en plass at det var Koni dempere på gewindesettene til AP, men ta dette med en klype salt til vi har noe mer håndfast. Det er ihvertfall ikke rustfrie fjærben, og at justeringsmutteren er i aluminium med setskruer istedenfor å ha to justeringsmuttre taler nok for at de kan bli litt kranglete etter vinter og salt :(

info_zoom_ap_gewinde.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda du har et poeng der. Får nok det man betaler for her. Kan nok være lurt å legge noen lapper til og kanskje hente seg et KW v1 sett siden man likvell må legge litt i montering og 4hjulskontroll.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Noen som kjører disse på bilene sine? Er jo skummelt billige da.....Kanskje litt for billige.

Kan skaffe de til min A4 B7 1.8TQ for under 300£ fra Engelanden. :)

E

Hadde AP gewinder på min gamle Passat 3BG 2003 modell og det funka som bare det. Var Koni-dempere i settet, noe som tyder på kvalitet på de i hvertfall. Like god komfort som KW var.1 er min erfaring, med dette er kun synset utfra kjøring på vanlig vei med lavprofil dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså. :) Det hørtes jo bra ut det. Hvor lenge hadde du de på? Justerte du de noe i etterkant eller? Probemer rundt justering?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså. :) Det hørtes jo bra ut det. Hvor lenge hadde du de på? Justerte du de noe i etterkant eller? Probemer rundt justering?

Monterte de da bilen var ny våren 2003 og hadde de til bilen ble solgt sommeren 2006. Ikke noe problemer underveis, men justerte ikke opp og ned etter at bilen ble justert inn litt etter montering. Kjøperen av bilen har meg bekjent heller ikke hatt problemer med dette settet.

Det justeres som KW, med en hake og z-skrue som låser gjengene foran. Skulle ikke være noe problem å skru opp og ned sålenge gjengene rengjøres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik, noen link til siden du fant det så billig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik, noen link til siden du fant det så billig?

Billig herfra: http://www.venommotorsport.com/

Dyr frakt på 100£, men billig totalt sett! :) (kontakta dem via en e-bay annonse for å vite frakt da de ikke har mail adresse på nettsida)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.