#1 Skrevet November 4, 2008 Gamlebilen ('92 100) har motor og ledningsnett fra en '95 A6 (2.0 ABK). Problemet er at den originale startsperra og alarmen lever sitt eget liv. Startsperra kan slå inn når bilen står på tomgang og alarmen rabler helt noen ganger slik at det ikke engang er mulig å komme inn i bilen med nøkkel alarmen kjører sentrallåsen så fort en låser opp. Det er i senere tid ettermontert en Defa 821XG, slik at den originale egentlig kun er overflødig og kun hodebry. Er det mulig å deaktivere alarmen med VAG-COM feks? Evt. tips til hva som kan være feil tas også imot med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2008 Jeg veit at vis du chipper bilen kan startsperra bli borte. Om man kan koble ut startsperra med vagcom er uvist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2008 Jeg veit at vis du chipper bilen kan startsperra bli borte. Om man kan koble ut startsperra med vagcom er uvist. Chippe en 2.0 8v med 115 ponnier er nok uaktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2008 alarmen styres av/på bare av noen mikrobrytere på dørlåsene + bagasjeromslåsen, så om du kobler ut disse skulle alarmen være deaktivert. Startsperren kan nok være litt verre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2008 Tør jeg gjette på kabelgjennomføringen i førerdøra eller komfortreléet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...