#1 Skrevet November 4, 2008 Oppdaget til min store ergelse idag at den instrumentpæra som skal gi lys til termostaten og nedre del av turteller var røket. Og det er faktisk sykt irreterende og ikke kunne se det ordentlig, selv om jeg ikke er avhenging av det. Så det jeg lurte på er, er det stress og komme til for og få bytte? Ser for meg at det er som et eneste stort puslespill? Om noen har, så legg gjærne ut guide! Magnus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2008 List i nedkant av instrumentpanel: to skruer undenifra på hver side av rattet, deretter trekk rett bakover på venstre side og så rett venstre for å trekke ut spissen som på høyre side sitter videre inn mot høyre. Da kommer du til tre skruer som holder panelet i nedkant. Så trekke instrumentpanel rett ut. Av med kontakter bak (to av dem har lås i midten som må trekkes ut 1 cm først før kontakt kan tas av) Så ser du pærene på baksiden av panelet. Ta av en og en, og test dem, det er sannsynlig at flere har gått og da er det dumt å ikke sjekke alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2008 Takker og bukker. Virka endel lettere en det jeg hadde forestilt meg ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2008 http://www.nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1272/a1272.php&var= Hentet hos våre gode naboer i sverige = Nordicaudi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2008 Har bytta pærer nå. Var jo kjempe lett jo. Takker så mycket for konge guide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2008 (endret) Er veldig lett ja jeg byttet nettopp en hel del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...