#1 Skrevet November 4, 2008 hei, har lyst til å bygge om fronten min på min golf 2 til rallye front, men er det noen som hvet hvor jeg kan skaffe eller hvem som selger fronten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2008 hei, har lyst til å bygge om fronten min på min golf 2 til rallye front, men er det noen som hvet hvor jeg kan skaffe eller hvem som selger fronten? Kontakt magnus grytten, han har en slik brukt front liggende. Ene lykten er knust, men resten er helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2008 Ellers så tråler du tysker ebay. Der ligger det som regel noen rallye fronter til en stiv penge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2008 har sett litt på tysk ebay men kan ikke si at jeg skjønner så mye ut av den tysken:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2008 Kopier teksten i auksjonen og lim inn her http://translate.google.com/translate_t?hl=no# Og så ser man jo som regel på bildene hva de selger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2008 noen som har erfaring med og handle på ebay da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...