#1 Skrevet November 7, 2004 Pent? neeeeeeeiiiiii! Kan forresten kjøpes her: http://www.bilannonser.se/showCar.aspx_id_219247&external=yes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2004 Nei fydda............... finnes penere vinger ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2004 Hadde det vært en Pysjå wrc sak så..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2004 folk har ikke smak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2004 syns faktisk ikke den var så dum. virket ikke så kjedelig som en orginal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2004 Grusom!!! passa ikke til bilen i det hele tatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2004 Med et relativt normalt utseendet på bilen så ble det litt for mye av det gode etter min mening. Et kraftig bodykit og en real omgang maling, så kunne den passet bedre inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2004 Syns den enkli "ligner" på en Evo vinge jeg, og siden jeg er vant til å se de på Evo biler, syns jeg det blei helt merkelig at den var så høyt opp lissom, om dere skjønner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2004 Her har nok Bambi (se på skiltet) vært skikkelig på glattisen ja. Man må nok gjøre MYE mere med bilen før man kan forsvare den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2004 Det ble litt for mye vinge på en litt for standard bil ja.. uff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2004 Det er ett av de største fuglebretta jeg har sett på en bil før.....DÆVEN så stygt! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2004 Så vidt som eg huskar, så er vel Bambi ganske glad i fuglar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2004 Kan bilen fly? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 17, 2004 Nok en ødelagt A3 ........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Kan bilen fly? En vinge på bil skal jo normalt forhindre flyging, men det er ikke godt å si med den der..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 22, 2004 Værste jeg har sett...det var den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...