#1 Skrevet November 4, 2008 På de gamle lyktene mine hadde jeg elektrisk høyde justering på lysene, men nå som jeg har etter montert facelift lamper har jeg ikke den justeringen. Har bare de vri hjulene på lyktene. Vil det da bli en EU kontroll feil? Er det krav om at alle biler skal ha elektrisk lys nivå regulering? (Bryter i bilen 0-1-2-3) Kan jo si at det sitter vanlige halogen pærer der, vanlige og godkjente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2008 For og ha godkjent xenon må du ha: Automatisk høydejustering Lyktespylere Og godkjente lykter Bruker du vanlig telys så trenger du ikke bry deg om noe av tingene egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2008 For og ha godkjent xenon må du ha: Automatisk høydejustering Lyktespylere Og godkjente lykter Bruker du vanlig telys så trenger du ikke bry deg om noe av tingene egentlig. Ok, har vanlige osram nighbreaker halogen pærer i godkjente lykter + lyktespylere Burde jeg fjerne den høydejusterings "bryteren" i bilen? Tilfelle kontrolløren prøver å vri på hjulet og ingenting skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2008 Det er ikke påbudt er bare en ekstra funksjon som gjør at du kan skru ned lyktene om du har tung vekt bak i bilen eller tilhenger. Er automatisk regulering som er påbudt når man har xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2008 Hvorfor flyttet du ikke over motorene? De passer sikkert med litt massasje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2008 jo, hadde jo kanskje gjort det. Jeg leste at pre-facelift motorene og facelift lampene hadde forskjellige motorer så jeg har ikke prøvd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...