Anbefalte innlegg

Kjøpte denne kabelen på ebay :

http://cgi.ebay.com/Adapter-facelift-Rueckleuchten-LED-Audi-A3-8P-Sportback_W0QQitemZ160296436110QQihZ006QQcategoryZ61511QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

Jeg mener at dette er denne kabelen man må bruke visst nye facelift baklykter til A3 skal monters på den eldre modellen A3 8p ?

Noen som er gode på tysk og kan oversette litt for meg ?

Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse nye bak-lyktene ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke bilde av kabelen så da blir det vanskelig å avgjøre om den passer.. Men det står jo at den er for ombygning til LED baklykter så da burde jo det være riktig. Jeg har bestilt tilsvarende adapter fra Kufatec. Lyktene får du hos Møller evt på ebay. Etter montering må varselet om baklysfeil deaktiveres pga endret motstand med LED pærene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hva Møller ska ha for lyktene ?

Og, vet du om de nye facelift hovedlyktene med led passer 8P ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk en spesialpris så jeg vet ikke hva veiledende pris er. Men med tanke på at det er 4 lykter bare bak så er nok selv veiledende pris ganske så bra. Det er jo klubbrabatt hos de fleste Møller butikkene også.

Fronten og panseret til facelift er forskjellig fra pre-facelift så jeg tror ikke lyktene foran passer. Men jeg vet ikke eksakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.