Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi A3 1.8T som kutter noen ganger. Turboen blir plutselig ikke med når den skal begynne ta i. Har prøvd orginal dumpventil, men ingen forskjell. Er justerbart turbotrykk å montert bensintrykksregulator, men har ikke kjøre mer en 1.1 bar på den å likevell kutter den. Det prøvde jeg bare en gang har ellers kjørt kun på 0.9 bar ca. Lurer da på om bilen kan være chippet på den måten å ikke ordnet med hjernen så den ikke kan kjøres på høyere ladetrykk?

Har fått feilkode om for høyt ladetrykk, mn kjører jo snart orginalt sikkert! har også godt i nødmodus en gang.

Den justeringa står jo på slangen fra wastegaten til turboladerføleren å når jeg tar vekk den å spleiser den sammen er den jo som orginal? Noen forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.