Service interval på luftfilter?!?

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor ofte skifter folk luftfilter? Har en A4 2005 som skal inn på service og Møller mener de skal skifte filter igjen selv om det ble gjort for ca 25 000km siden......Synes det var tidlig. Har bare vært brukt til bykjøring og lite og ingenting på grus.

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel 1 år /30k km. Men du bestemmer jo, bare si de ikke skal bytte enda det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye koster et luftfilter da?

nå har ikke jeg anelse på hvor ofte man bruker å bytte dette,men hørtes kanskje litt tidlig ut ja:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skifter luftfilter etter 15000km på min 1.8t, filtret er ganske tilsmusset da.og man får jo lettere luft inn i motoren med ny filter og filteret er jo ikke så dyrt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har billig jaffal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På litt noen nyere audi er det faktisk helt opptil 90 000km interval.. noen har 60 000km interval.. husker ikke helt hva som gjelder din bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takker og bukker for svar.

Filter og jobb kommer på en 800lapp. Har just fått en kid så han tar det meste av penger for tiden. Må kuttes litt rundt om kring. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.