Hvilken turbo i 1,9 TDi AJM, eventuellt bytte til andre/større ?

Anbefalte innlegg

Hvilken turbo står i A4 2000 1,9TDi 115hk motor: AJM ?

Er riktig nok en Garret som står i, men betegnelse og hvilke andre jeg eventuellt kan jeg bruke ?

GAR GT1749VNT orginalt ?????

Om ikke bytte til litt større, men hva må gjøres da? mapping? og er det noen vits ?

Er ingen ræser, og skal i grunn ikke være noen ræser, men dog ingen sinke heller :P

Noen som vet ca pris på slikt, ev overhale ?

Sikter vel litt på at det er turboen, da den har plystret høyt om man gir litt gass - men nå gjør den det bare den står på tomgang.

Men så er det jo og slik at jeg mister guffe om jeg kjører litt hardt en liten stund, er vel nødmodus den går i. av med tenning og starte igjen, så funker det fint.

Samt når den er kald blir bilen helt tullete om jeg kommer over 3000 omd i løpet av første 2-3min.

Slipper jeg gassen da så dør den og får ikke start på den før etter noen min. holder jeg den i live så rister hele bilen som en sjark som har vært i krigen. og røyken velter ut. røyklegger også om jeg prøver å starte for tidlig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.