#26 Skrevet Juli 28, 2009 koster ikke 12000 hvis du kjøper over dammen under halve prisen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 28, 2009 koster ikke 12000 hvis du kjøper over dammen under halve prisen da! Hvis man finner det ja, samt vet akkurat hva man skal ha.. jeg aner f.eks ikke om det ville lønne seg å bruke enkeltmasse-svinghjul istedet som noen andre her sa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 28, 2009 iom at du har flere hk enn 130 så er eneste vei å bruke enkelmasse svinghjul for å slippe at det vibrerer.. Greit det kalkler mer på tomgang, men under kjøring så er det som normalt bytter du til standard clutch og dobbelmasse svinghjul vil det ikke holde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 28, 2009 iom at du har flere hk enn 130 så er eneste vei å bruke enkelmasse svinghjul for å slippe at det vibrerer.. Greit det kalkler mer på tomgang, men under kjøring så er det som normalt bytter du til standard clutch og dobbelmasse svinghjul vil det ikke holde.. Hm.. kakler mer på tomgang, mener du at dysene osv vil lage mer lyd? Kjører standard clutch ja og det holder jo greit hittil iallefall, verre med denne vibreringen, rart den bare skjer på de helt laveste turtallene egentlig, over 1700-1800 rpm går det jo fint, kanskje mest newton før den tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 28, 2009 svinhjulet som lager den lyden ville jeg tro.. skal ikke si det for sikkert da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 28, 2009 Nei, jeg vet ikke.. derfor jeg spør og graver.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...