#1 Skrevet November 7, 2004 Siden jeg er hjemme aleina til helgen (fikk netopp vite det) så smeller jeg i gang men en liten lokallagsfestival. Håper jeg slipper å site aleina å drikke øl. Så alle er velkomne! Spretter korkene i 18.00? Så hvem er med?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2004 Tja, er som regel tørst jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2004 Eg e me eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2004 oi... det der får me nå se om me klare få t...... då må nogen klara å ta med et kamera... ikkje mobil, ikkje uden blitz.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2004 Sant d må ha me et skikkeligt kamera denne gang. Men sånn alikavel så regne eg me at Tore Egil og e me på festen, ska høra me han siden han ikke e på nett sjøl og ikke kan svara for sg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Siden jeg er hjemme aleina til helgen (fikk netopp vite det) så smeller jeg i gang men en liten lokallagsfestival. Håper jeg slipper å site aleina å drikke øl. Så alle er velkomne! Spretter korkene i 18.00? Så hvem er med?????? kan ikkje veien t sandnes.. for det e vel der du bor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen kan ikkje veien t sandnes.. for det e vel der du bor? Nei, da tar du taxi og sier: Roald Amundsensgate 79 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Nei, da tar du taxi og sier: Roald Amundsensgate 79 er det på sola eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen er det på sola eller? Les 3`de linje under min kjørene smiley 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Les 3`de linje under min kjørene smiley ahhh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2004 Hmm tror jeg hiver meg på jeg og... Jeg kan ta med kamera jeg. (med blits) Hvor bærer det hen etter på `? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2004 Tja? hvem vet. Nord eller syd. Det blir vel noe vi tar på sparket om det blir Stavanger eller Sandnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2004 ugh!! fekk ikkje lov av mor å ver med dokk å lega... eg konne gå vis hu fekk ver med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Morten Korneliussen ugh!! fekk ikkje lov av mor å ver med dokk å lega... eg konne gå vis hu fekk ver med... hahaha.. du har værre kår enn meg jo.. og eg bor hjemma.. (i ein måned t).. og det gjør vel ikkje du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Nei, da tar du taxi og sier: Roald Amundsensgate 79 Roaldamundsens gt79 Kor lenge har du bodd der ? Bodde i Roaldamundsends gt 49 ser du når eg gikk på barna skolen ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av stian sele Kor lenge har du bodd der ? Bodde i Roaldamundsends gt 49 ser du når eg gikk på barna skolen ..... I 1.5 år nå vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Espen Magnussen hahaha.. du har værre kår enn meg jo.. og eg bor hjemma.. (i ein måned t).. og det gjør vel ikkje du? Nå var det vel ikke mora, men kånå han mente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Nå var det vel ikke mora, men kånå han mente forstod det då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye I 1.5 år nå vel. Ok.. da så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 11, 2004 Som det går frem av en annen tråd her på lokallagsforumet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=14294 Stikker vi vel ned på Tørst på lørdag. Så får vi hilse på han Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 11, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Som det går frem av en annen tråd her på lokallagsforumet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=14294 Stikker vi vel ned på Tørst på lørdag. Så får vi hilse på han Thomas hmm.. tror han er en kompis av en kompis som jeg hjalp med en pc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 12, 2004 Noen som kjører forbi Hinna på vei til denne festivalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Morten Christensen Noen som kjører forbi Hinna på vei til denne festivalen? kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Morten Korneliussen fekk ikkje lov av mor å ver med dokk å lega... eg konne gå vis hu fekk ver med... Har du fått ordnet deg til-latelse? Hvis ikke er det plass til "kone mor" oxo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Cato M.Olsen . Men sånn alikavel så regne eg me at Tore Egil og e me på festen, ska høra me han siden han ikke e på nett sjøl og ikke kan svara for sg... Har du hørt noe fra han derre Stavanger store A4 sønn ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...