Østfold: Hvordan få tak i klistremerker?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ny medlem her. Jeg prøvde å ta kontakt med lokallagsleder østfold (fordi jeg bor i Sarpsborg) pga klistremerker, men fikk ingen svar. Lurer på om det er mulig å fikse dette på en eller annen måte? Skal jeg ta kontakt med noen andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg er ny medlem her. Jeg prøvde å ta kontakt med lokallagsleder østfold (fordi jeg bor i Sarpsborg) pga klistremerker, men fikk ingen svar. Lurer på om det er mulig å fikse dette på en eller annen måte? Skal jeg ta kontakt med noen andre?

Hei.

 

I utgangspunktet er det leder i distriktet som skal stå for utdeling av klistremerker.

 

Jeg flytter tråden din til Lokallagssidene deres også kan kanskje andra ressurspersoner i lokallaget hjelpe deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er treff i dag klokken 18.00 på Toys R Us. Mitt beste tips for raskt å få merker er å møte opp der å hilse på, så får du garantert hjelp:)

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som thomas sier, er det treff idag klokka 6, så du er hjertelig velkommen ikveld for å hilse på å bli kjent! er ikke 100 % sikker på om jeg har noen merker ( tror jeg skal ha) men veit at noen av de andre i styret har hvertfall! Regner vel også med at Knut-Lokallagsleder også kommer ikveld! så merker får du lettest ved å møte opp der :)

da håper jeg vi sees etterpå, og at dere andre også tar turen ikveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok regner med det er kl 18.00 ved Toys R Us i Sarpsborg!? jeg skal egentlig på jobb i dag kl 18, lurer på når neste møte er. I verste tilfelle så kan jeg muligens møte i dag, med mindre det er et treff til snart? en ting til...hvor lenge varer dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var treff i går Admir.

Så er ikke noe treff før 20. nov.

Treffet varer så lenge vi gidder egentlig, stod der til 20:15 i går tror jeg..

 

Neste treff blir TORSDAG 20.november - Rakkestad : NAF Glattkjøringsbane på Rudskogen..

Hvis det blir nok folk da, hvis ikke blir det kanskje vanlig treff dag på Toys :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var treff i går Admir.

Så er ikke noe treff før 20. nov.

Treffet varer så lenge vi gidder egentlig, stod der til 20:15 i går tror jeg..

 

Neste treff blir TORSDAG 20.november - Rakkestad : NAF Glattkjøringsbane på Rudskogen..

Hvis det blir nok folk da, hvis ikke blir det kanskje vanlig treff dag på Toys :)

 

ok nå som det plutselig er forskjellige meninger så blir jeg litt forvirret. stoler på at det er den 20. november neste gang, men uansett, tusen takk for opplysningene Ole-Martin. håper at det blir noe neste gang så jeg får tak i ting og opplysninger som jeg trenger. forretsen, hvordan får jeg vite om det blir på rudskogen eller på Toys? kommer det mail eller blir det lagt ut her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok nå som det plutselig er forskjellige meninger så blir jeg litt forvirret. stoler på at det er den 20. november neste gang, men uansett, tusen takk for opplysningene Ole-Martin. håper at det blir noe neste gang så jeg får tak i ting og opplysninger som jeg trenger. forretsen, hvordan får jeg vite om det blir på rudskogen eller på Toys? kommer det mail eller blir det lagt ut her?

 

Det blir lagt ut info her Admir :) Så bare følg med litt innimellom ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir lagt ut info her Admir :) Så bare følg med litt innimellom ;)

 

ok Ole-Martin Lente, da får jeg følge med. Setter pris og takker for hjelpen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok Ole-Martin Lente, da får jeg følge med. Setter pris og takker for hjelpen:)

 

Bare hyggelig det vettu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.