#1 Skrevet November 6, 2008 Bil: Audi 80 -92 2.0 (ATB Monotronic) Problem: Meget ujevn motorgange/motor kutter av og til helt ut. Ser at bensinsprayen kuttes i takt med fuskingen. Har testet bensintilførselen, og ser at det kommer en del luft med. Spørsmål: Er det normalt med luft i bensintilførselslangen, eller er det en feil med pumpen? Håper noen kan hjelpe..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2008 Holder en knapp på at bensinpumpa di er dårlig, forsøkt byttet bensinfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2008 Takk for tips. Pumpen er nok dårlig ja. Kommer bare "skum" ut av tilkoblingen på tanken. Har målt bensintrykket til ca 0,9 bar. Noen som vet hva det skal være? Noen som vet hvordan jeg skifter pumpen. Den sitter I tanken..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2008 bensintrykket ditt var veldig lavt ja, som regel på vag så er bensintrykket på rundt 3-4bar..og pumpa skal grei og levere mer enn det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2008 Blir nok til at jeg skifter pumpen ja. Ser at Biltema har den for 399,- Noen som vet hvordan jeg skifter pumpen? Er det bare å dra den opp, eller er det en litt mer "avansert" fremgangsmåte? (Vil nødig ødelegge noe nedi tanken.....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2008 Må vel vri løs en låsering? Lyser du nedi der med en fyrstikk () eller lommelykt ser du sikkert hvordan det ser ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2008 ABT er jo Bosch Mono-Motronic med ei dyse, og bensintrykket her skal vel ligge på 1,5bar, er ikke noe høyere trykk på disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...