#1 Skrevet November 6, 2008 Hei! Lurer på om noen av dere har noe erfaring med bytte av kamaksler med "tilbehør" på 180 hestern? Fikk beskjed fra møller på sist service av min '01 allroad at kammene hadde slitespor og burde byttes, enda bilen ikke har rundet 100000km enda..... Pris fra møller kom seg på 45000kr, noe som jeg synes er noe stivt: rolleyes Hvis noen av dere har fått dette gjort på et verksted her i byen, hviken pris havnet hærligheta på? På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2008 Bruk søkefunksjonen litt så vil du se at delene kommer seg på rundt 13-16000.- + evt. jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2008 Klar over deleprisen (http://www.quattroco.com/deler/original/kam/index.php) men det jeg er ute etter pris andre medlemmer har måtte betale for jobben her i trondheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2008 Bilhjelp Trondheim på Heimdal. Eirik Bakken fikk byttet der så han har sikkert en pris å tipse om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...