Anbefalte innlegg

får ikke start på audi a4 1.8 turbo etter å ha kjørt tom for bensin.. hva kan dette være?? bensinpumpe skal vel tåle en tomkjøring??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bensin da til motor må du undersøke. Om ikke den kommer fremm kontroler sikringa til pompa. Om pompa ikke suser ved tening påslag så e det enten sikring eller rele eller pompa. Håper det løser seg. Nytt pompe på møler e dyr. Har erfart det for ikke så lenge siden sjølv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bensin da til motor må du undersøke. Om ikke den kommer fremm kontroler sikringa til pompa. Om pompa ikke suser ved tening påslag så e det enten sikring eller rele eller pompa. Håper det løser seg. Nytt pompe på møler e dyr. Har erfart det for ikke så lenge siden sjølv

håper det jeg oxo.. har sjekket sikringer men ikke rele.. må ta en runde i morgen tror jeg.. karnsje like greit å åpne til dysene å se om det kommer bensolin.. skal ta en runde å sjekke tror jeg: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.