#1 Skrevet November 6, 2008 får ikke start på audi a4 1.8 turbo etter å ha kjørt tom for bensin.. hva kan dette være?? bensinpumpe skal vel tåle en tomkjøring?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2008 har du bensin da til motor må du undersøke. Om ikke den kommer fremm kontroler sikringa til pompa. Om pompa ikke suser ved tening påslag så e det enten sikring eller rele eller pompa. Håper det løser seg. Nytt pompe på møler e dyr. Har erfart det for ikke så lenge siden sjølv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2008 har du bensin da til motor må du undersøke. Om ikke den kommer fremm kontroler sikringa til pompa. Om pompa ikke suser ved tening påslag så e det enten sikring eller rele eller pompa. Håper det løser seg. Nytt pompe på møler e dyr. Har erfart det for ikke så lenge siden sjølv håper det jeg oxo.. har sjekket sikringer men ikke rele.. må ta en runde i morgen tror jeg.. karnsje like greit å åpne til dysene å se om det kommer bensolin.. skal ta en runde å sjekke tror jeg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...