Neste Lokallags møte 5. desember

Anbefalte innlegg

Jeg også kommer : rb : For når Fruen skal ha "jenteforening" hjemme, så kaputilerer jeg huset : rolleyes: oppgitt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er ny i klubben, kanskje jeg og møter opp på søndag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen Trond! klart du kommer på søndag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre mitt beste for å komme. (julebord på lørdag). Kommer nok sikkert, må jo se hva vw audi biler det finnes her i stavanger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke før kl 19 på kvelden. Bare å sove ut rusen til da og ta "frokosten" på mc`n det : smil :: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det må du gjøre Trond og som HP sier så har du jo ett par timer å komme deg på plus frisk luft pleier jo å hjelpe på formen det og : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og de som vil slå to fluer i smekk kan handle julagaver nå på søndag, siden Kvadrat har åpent til kl 19 :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg har vel god tid, men må vaske å polere bilen litt først . kommer nok, men sikkert ikke før i 8 halv 9 tiden.. Jule handelen går vel som alle andre år, panikk shopping på lille julaften :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jule handelen går vel som alle andre år, panikk shopping på lille julaften :)

Stemme d : bh ::D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen!!! då e d store sjangs for at det blir trangt om plassen på søndag,hviss kvaddå har åpent te 1900!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Var slik i fjor også. Bare vi får spist littmc.gif så får vi kvadrat for oss selv. Det jo denne julahandelencussing.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mange som vil innom macceren etter handleturen.... : syk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg regne med å måtte stilla med Yaris`en på søndag og :( siden eg har max uflax.. og uflax`en vare iallefall et treff t har eg fonne ud :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg regne med å måtte stilla med Yaris`en på søndag og :( siden eg har max uflax.. og uflax`en vare iallefall et treff t har eg fonne ud :(

hihihi...du har d ikje lett du!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jobbe i morra kveld så det er nok ikke sikkert at jeg dukker opp. kanskje jeg kan snike meg unna en liten tur....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten tur i lunsj pausen greier du vel ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja d må du greie Øyvind for eg tror di fleste som stille e ganske spente på å se luftfjæringen på A3en din i funksjon, d e vertfall eg : smil ::D: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir full fart på jobben, så det blir nok ikke noe treff på meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er treffet på Kvadrat? Kvadrat har vel juleåpent så her kan det bli trangt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

treffet er på kvadrat ja. oppe ved mc donalds, treffet begynner samtidig som butikkene stenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tilfeldighetene vil ha det til at eg sykemeldt :P så eg komme ein tur eg og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tilfeldighetene vil ha det til at eg sykemeldt :P så eg komme ein tur eg og :)

"tilfeldighetene"...

YEAH RIGHT!!!!! : fu :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det bare meg og Tore Egil som hadde vært fornuftige nok å tatt med seg Hå-bunaden. Så ut som dere andre frøys freezin_but_of.gif av dere.

Må jo si det var reletivt bra oppmøte. Tror jeg talte over 20 forskjellige biler som var innom og over 25 folk. Og det er ikke dårlig til å være i desember måned. Lover bra dette her til sommer sesongen! Med også tanke på at det er ikke de samme folka som er kommer hvergang, så det er potensieltl til å bli mange på lokaltreff hvis det skulle klaffe for alle en gang :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.