#1 Skrevet November 6, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et brukt a3 98modell 3-dørs karosseri til 1,9tdis? Er bare interessert i skallet uten dører og panser.. Har prøvd over en periode nå og det viser seg at dette kunne være litt mer vrient enn det jeg hadde forestilt meg, siden de fleste bare selger deler og ikke selve karosseriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2008 Du kan vel strengt tatt bestille et fra Møller..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2008 Joda, men spørsmålet da er om det er verdt pengene om jeg bestiller derifra. Lurer litt på om jeg skal ta tysklandsturen, men hadde håpet på å finne et karosseri som kanskje fronten var tatt på eller noe slikt litt nermere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2008 Du kan vel strengt tatt bestille et fra Møller..? Leveres ikke lenger.... er kun leverbart i en kort periode etter bilen er ny slikt. Men hvorfor ikke bare importere en billig A3 fra tyskland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2008 Jo, har tenkt på det.. Men noen som vet om en tysk side jeg kan innom for å se etter delebiler eller noe slikt. Ser lite vits i å importere en fin a3 liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2008 Du kan søke etter skadebiler også, på mobile.de. Det står 32 stk A3 TDI mellom 97 og 99 modell til salgs der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2008 Takker! Da skal jeg ta en tur innom og se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...