#1 Skrevet November 6, 2008 Trenger tilltrekknings momentet på råder og veiv til audi 3b motoren,dette er arp bolter.. Rotet vekk papirene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=104035 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2008 (endret) fant ut dette på veiv 65 ft/lbs.Får og få dette i nm så blir det vel 65x1,356=88,14nm Og på råde blir det 30 ft/lbs x 1,356=40,68nm Vist ikke dette stemmer må dere skrike ut,for jeg dro 90nm på veiv,en vill sattsing.Ser ut som jeg traff ganske bra da etter arp sin hjemmeside.. men jeg synest det var litt lite på råde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2008 da fant jeg papiret til main studs,og det stemmer med det ovenfor. og på råde så stoler jeg på inlegget 62nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...