#1 Skrevet November 7, 2008 (endret) Hei! Jeg bestilte meg en universal A-stolpe instrumentholder til min Audi A6 TQ. Den passet selvfølgelig ikke, så derfor lurer jeg på om dere har noen linker til sider som selger noe som passer i Audi A6. Har dere andre løsninger som ser bedre ut kan dere også komme med forslag. Mvh Kristoffer! Edit: Det må være 52mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2008 Har dere andre løsninger som ser bedre ut kan dere også komme med forslag. Kan vel være greit å spesifisere litt mer, trenger du til en 52mm? Min personlige mening er; med mindre du virkelig har behov for målere etc, dropp disse TFATF løsningene. Dessuten har vel A6en airbags i A-stolpene, noe som gjør montasje NO-NO ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2008 Kan vel være greit å spesifisere litt mer, trenger du til en 52mm? Min personlige mening er; med mindre du virkelig har behov for målere etc, dropp disse TFATF løsningene. Dessuten har vel A6en airbags i A-stolpene, noe som gjør montasje NO-NO ? La på lenger nede at jeg trenger en 52mm ja. Jeg er også åpen for andre løsninger ja som er bedre. Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2008 Luftedysene i midten av dash'n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2008 Plasser målern i ei luftdyse du Du kan fjerne eine dysa heilt, knekke dej en vinkel so du kan trekke opp eller lakkere. Med litt tålmodigheit so kan du felle målern heilt inn i dysa : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...