#1 Skrevet November 7, 2008 hei bilen går fint på tomgang og er ingen problem og kjøre.MEN visst jeg ruser motoren og slipper gassen så går turtallet rett ned på 0.altså den dauer helt.noen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2008 Ja, og det er nevnt i opptil flere tråder her på forumet. Mitt problem var vakuumlekkasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2008 mitt var mangel på resirk ventil:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2008 skjer dette hovedsaklig når den er kald ? har ganske likt problem, men jeg har TDi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2008 skjer dette hovedsaklig når den er kald ? har ganske likt problem, men jeg har TDi nei fant problemet, var en pitteliten lekkasje i vakumsystemet som gjorde at LMM begynte og tulle seg. men problemet kom når eg fikk ladetrykk på motoren.skjedde uavhengig av temperatur på motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...