#1 Skrevet November 8, 2008 Var ute å kjørte med Golfen min(2003 mod.1,6l 105hk) i sta da avgassvarsellampa startet å lyse:confused: Lurer da veldig på hva dette kan være! Har hatt en eksoslekasje over lengre tid kan dette ha noe med det å gjøre? Coilene har blitt byttet før så er rart om det kan være det igjen? Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2008 Det kan være alt mulig, du må ta ein diagnose på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2008 Er lekkasjen før den andre landasonden?? I flexi-røret?? Da vil den bakre lamdasonden regulere feil og den begynner å fjuske og lyse. Men det kan være mys forskelling også. Må lese ut feillager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2008 Lakkasjen er i flexi-røret..Er ikke sikker på hva en landasonde gjør jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2008 Da var det fiksa. Var lekkasjen i flexirøret som var feilen. Svendsen eksos sa jeg måtte bytte begge delene ovenfor siden de orginalt sitter i en del og det til en totalpris på 7600!! Bilens eksos i oslo kunne sveise og bytte kun en del siden katalysatoren var helt fin til tot 2730 med fjerning av feilmelding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...