Avgassvarsellampe lyser på Golfen min!

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte med Golfen min(2003 mod.1,6l 105hk) i sta da avgassvarsellampa startet å lyse:confused: Lurer da veldig på hva dette kan være! Har hatt en eksoslekasje over lengre tid kan dette ha noe med det å gjøre? Coilene har blitt byttet før så er rart om det kan være det igjen?

Takker for alle svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være alt mulig, du må ta ein diagnose på bilen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lekkasjen før den andre landasonden?? I flexi-røret?? Da vil den bakre lamdasonden regulere feil og den begynner å fjuske og lyse. Men det kan være mys forskelling også. Må lese ut feillager..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkasjen er i flexi-røret..Er ikke sikker på hva en landasonde gjør jeg?

09.11.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det fiksa. Var lekkasjen i flexirøret som var feilen. Svendsen eksos sa jeg måtte bytte begge delene ovenfor siden de orginalt sitter i en del og det til en totalpris på 7600!!

Bilens eksos i oslo kunne sveise og bytte kun en del siden katalysatoren var helt fin til tot 2730 med fjerning av feilmelding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.