#1 Skrevet November 8, 2008 Medlemmer av klubben dette? http://www.aftenbladet.no/lokalt/jaeren/943662/Fire_til_legevakten_etter_ulykke.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2008 ser ut som sommerdekk eller det bare meg? Jeg veit ikke helt reglene men er det ikke slik at man må ha vinterdekk nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2008 ser ut som sommerdekk eller det bare meg?Jeg veit ikke helt reglene men er det ikke slik at man må ha vinterdekk nå? Må ikke ha på nå, men være skodd etter forholdene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2008 okay, trodde det var en regel om 1 november jeg. Men da lærte jeg noe nytt idag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2008 Er vel bare en dato for at det er lov for oss søringa å ta på piggdekk, men kan selvfølgelig ta de på før om forholdene tilsier det. Husk da å ta de av om forholdene blir bra igjen før 1 nov;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2008 Ikke vært vinterføre her, så det er nok fart og/eller fører feil som er grunnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2008 Blir jo ikke vinterføre her heller dem begynner jo å salte ved 8 pluss grader så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2008 Blir jo ikke vinterføre her heller dem begynner jo å salte ved 8 pluss grader så Stemmer det Vil teste Syncro'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2008 Stemmer det Vil teste Syncro'en Jeg vil teste quattroen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2008 Jeg vil teste quattroen Har det også jeg Men vi må nok se LAAANGT etter vinterføre her i distriktet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2008 Jeg vil teste quattroen måtte bare Jeg vil teste 4motion`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2008 Har det også jeg Men vi må nok se LAAANGT etter vinterføre her i distriktet I sirdalen er der vel litt snø trodde jeg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2008 I sirdalen er der vel litt snø trodde jeg ? Sikkert, men det blir jo 1,5-2 timers kjøring hver vei for min del... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2008 Ja, du bur jo udi øyane ja. Stemme d...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...